tirsdag 18. juni 2013

Norgesglass lamper


Norgesglass lamper

Tok bort glass-lokket i toppen, og klippet til en runding av sink-plate. Om det blir Norgesglass-lamper eller ei det aner jeg ikke men bestandig morsomt vise ting som kan matche.

I g r funderte jeg litt p om jeg skulle pr ve lage ei lampe. Hvor har du kj pt p reholderne? Ville vinkel: Lamper av norgesglass That is an extremely smart written article.

Nordisk interi r inspirasjon: DIY - Norgesglass lampe


Norgesglass og drivved-tapet Nr14 Interi rhjelp

Er s redd for at lyset blir s skart. DIYPIG : DIY - Lag lampe av norgesglass Jeg har alltid hatt en forkj rlighet for norgesglass. Har hatt noen st ende i kjelleren en stund n, og tenkte jeg kulle benytte meg. Lampe av norgesglass Rom og Roser Fine lamper.

I will be sure to bookmark it and return to learn extra of your useful information. Nordisk interi r inspirasjon: DIY - Norgesglass lampe Sett litt p nett og ble litt inspirert til lage mine egne lamper av Norgesglass. Jannes kreative verden: Lampe av et Norgesglass. H per det kommer litt bedre fram p disse bildene slik at du f r laget deg en selv:-).

DIYPIG : DIY - Lag lampe av norgesglass


Lampe av norgesglass Rom og Roser Hei, jeg skal lage s nne lamper. Alvas hobby: Lampe av norgesglass Og kom p at norgesglass kunne blitt en flott lampe.

Norgesglass og drivved-tapet Nr14 Interi rhjelp Fin tapet og ett flott rom den skal brukes i. H NDVERKSBUA : Mette sine flotte Norgesglass lamper M tte bare ta noen bilder av den flotte kofta v r, n r jeg hadde s fine modeller innom. Da jeg kom over lamper laget av amerikanske Masonglass (egentlig kliss like norgesglass).


Hva slags p re har du brukt? Luftslottet: Norgesglasslampe DIY Stilige lamper Hvor store Norgesglass brukte du? Oppskrift p kofte til voksne og barn til.


Branding plays a key role in company success. By Sachin Tendulkar Centuries and Best Innings 10,462 views.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.