onsdag 14. august 2013

Lamper norgesglass


Lamper norgesglass

Lampa er festet til taket med to lkker av spleiset hampetau (fra Biltema). Rom og Roser En blogg om restaurering, hus og hage:-) 14. Etter flere r, er jeg n rusten i gamet.

Trenger ikke vre elektriker for klare dette. Flere gode ideer om bruk av Norgesglass. Norgesglass 5 forskjellige mter lyse opp livet ditt p.

Nskemamma Norgesglass og en etterlysning


Ville vinkel: Lamper av norgesglass

DIY: Bordlampe av norgesglass Mitt Lille Prosjekt 21. Diy - lampe av norgesglass (Englaaposs kreative verden) 26.

Lag lampe av Norgesglass med skjerm 5. 2) Monter elektrikerlokkene i toppen av glassene, som. Jeg har lenge nsket meg en lampe p gangen.

FINN norgesglass lamper


Hvis du vil hre det lille radioklippet. Nedenfor viser jeg bilder som jeg har plukket ut og som er mine. Norgesglass lampe til salgs - Norgesglass lampe til salgs fra kr 120.

Instagram photos for tag norgesglasslampe Iconosquare mittlilleprosjekt lampe norgesglass diy norgesglasslampe. Kine Drilsvik har laget en stilig lampe som bde lyser og pynter opp over kjkkenbordet.

Lag lampe av Norgesglass med skjerm

DIY norgesglass-lampe - Oct 23, 2013. Det er blitt veldig populrt med Norgesglass-lamper, og for eksempel p Finn kan du finne flere av dem. Ledningen passerer gjennom et hull som er boret i det originale. Heng glassene p rekke slik som p bildet, i klaser. Interirinterresen lever enn like sterkt, selv om bloggen bare har ligget brakk.


Er du blant dem som har stablet norgesglassene etter bestemor p en hylle i kjelleren? Lag lampe av Norgesglass - Aftenposten Lag lampe av Norgesglass. Lol on Pinterest Dining Rooms, Lamps and Search DIY Lampe av Norgesglass. Her har eierne brukt sine til lage lamper.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.