mandag 21. oktober 2013

Bade med ob


Bade med ob

Dette br du vite om tamponger - 1. N skal vi p ferie (neste uke den uken jag har mensen. Bade med tampong Babyverden Forum Siden jeg er s heldig f mensen samme dag som jeg reiser til syden, lurer jeg p om jeg m skifte tampong mellom hver gang jeg bader? S jeg lurer p om jeg kunne ftt en liten forklaring p hvordan jeg bruker OB nr jeg bader.

Det gr helt fint bade med tampong. Dette er sikekrt et dumt sprsml, men.

Dette br du vite om tamponger


Bading med Ob, her trenger en voksen kjrring litt hjelp

Frste menstruasjon og bading - Gynekologi og graviditet. Br man ikke ha en tampong inne i.

SOL guru Hei Jeg bare lurte p en liten ting som jeg egentlig aldri har ftt noe direkte svar p. MENSEN OG BADING : Ftt mensen midt i badeferien?

Kan man bade med mensen? - Libresse


Hvis vi bader i snn 1 time, og jeg bytter tampong rett fr jeg skal bade og nr jeg er ferdig bade. Tampong og bading - Kropp og helse - Kvinneguiden Forum 17. Pubertet: Hvor ofte m jeg bytte tampong nr jeg bader?

Hvis du skal bade, for eksempel i sjen eller basseng, br du helst bytte. Ikke bare: Du kan bade med OB, men du m bytter etter bading for.

Bade med tampong. SOL guru

Er jeg trygg fra ikke bl igjennom da? Er det greit bade i leilighetens bassenger med tampong? Hva med bade i havet med tampong? Sprsmlet vi ofte stiller oss er br du bruke tampong eller br du droppe det? Dette br du vite om mensen og bading - 1. Er det ene bedre enn det andre for hennes.


Er det snn at om man bader i sjen med tampong, s m man bytte den. Har du veldig lite mensen er det kanskje ikke ndvendig bytte nr du kommer opp av vannet, men om.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.