torsdag 7. november 2013

Hundetiss i sofa


Hundetiss i sofa

FLEKKFRI : En vakker sofa kan fort bli mindre vakker p grunn av matsl og lignende. Jeg har mensen og ftt blod p sofa. Eddik er et fascinerende produkt med mange bruksomrder p grunn av sin evne til desinfisere, fjerne lukt, fett og mugg. Jeg lurer p hvordan man kan fjerne blodflekker?

Produkter: Slik blir du kvitt flekkene - Dinside 4. Neste helg har vi SOFA og et ordentlig GULV.


Kattetiss - Et kjerringrd

Skrive ferdig innelgget, fr tisset rtner inn i tregulvet og gir en evig lukt av hundetiss. IKKE ET PENT SYN: Robin og Chris var. Rom123 - interirunivers som gir deg inspirasjon og. I tillegg til bevare fargen p jeansen din, kan.

Finere hud Archive - Tina Hamelten 12. Da er det godt vite at det finnes rd mot flekkene.

Februar 2009 (ANNAIS )


HVIT EDDIK (i midten Eddik (hvit, 7 prosent)kan brukes til langt mer enn salater og matretter. Kärcher er ledende innen rengjring, og leverer komplette rengjringslsninger og rengjringsprodukter til private forbrukere. Jeg har brukt 22.000 p erstatning av gulv, sofa, klr og dyrlegeregning for.

Flekkfjerning Store norske leksikon De fleste flekker kan fjernes fra ty hvis de behandles p riktig mte. Spray p, vask, spray mer, vask, skyll og trk.

Rengjring av mikrofiber - Bolig

Jeg har prvd med kaldt vann og flekkfjerner bio guard. Kattetiss - Et kjerringrd Kan ogs brukes p toaletter, kenneler osv, ja alt som har med tiss gjre. Det er lettere fjerne nye flekker og flekker man vet hva er.


Har ftt en del flekker p sofaen min. Her setter jeg meg i sofa en med Melis for slappe av. Er bakepulver og vann flott til fjerne kattetiss eller hundetiss fra mbler og madrasser. Interirunivers som gir deg inspirasjon og budsjettbevisste tips gjennom gjr-det- selv, bilder, videoer og guider.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.