fredag 31. januar 2014

Ferdig trapp


Ferdig trapp

Huset fra 1913: Trappen min er nesten ferdig S siden oktober i fjor har vi holdt p med denne trappen, og n er vi nesten i m l. Du fortjener sannelig is n ja :o) Jeg skal male trappen v r, den snor seg gjennom tre etasjer, jeg har ikke. Da vi kj pte huset var det en leilighet i 1 etg og en leilighet i 2 etg, og ingen innvendig trapp. Tomines hjem: Trappen er ferdig nydelig trapp.

Posted by Svein og Kiss at 7:27 am. Tomines hjem: Kontoret ferdig og trappen Heia.


Fruen i Nord: Trappa er ferdig

F rst og fremst: TUSEN TAKK for kommentarene p forrige innlegg. Jeg holder p med en gang og trapp her i huset og er s i tvil om jeg skal male trappetrinnene m rk som deres eller lyslakkere dem. Halseb stua: (Nesten) ferdig tilbygg og trapp.

Vi h per p flytting til helgen. Sist vi hadde trapp som skulle males skjedde det f rst ei uke f r visning og salg. Jeg vil si at det var absolut v rdt det. Byggerne: Utetrapp - m Vi har bestemt oss for bygge ny trapp i impregnert treverk.

Byggerne: Utetrapp - m


Vi har bygd hus i de dype, gr nne skoger i stfold. Her er det Bj rn som hjelper Ingvild i et noe h yt trinn.

M Vel, som dere ser er det en del sm pirk igjen b de her og der f r det er helt ferdig, men det meste er iallfall gjort n. Vi er en liten familie p fire som best r av Elin, Mathias, Adam og Wilma. 0 Associative array with similar keys assignment. 1280960 HD DIY Modul SPY Versteckte Cam Video Mini-kamera DVR.

Tomines hjem: Kontoret ferdig og trappen

Bolig UngInfo Boligmarkedet i Oslo g r opp og ned. Brand Containex Model Vask-Skift Year model 1998 Other information. Cynthialanel) Twitter 23.5K tweets 332 photosvideos 2224 followers.


Deltronic Optisk r ykdetektor med innebygget 10 rs. Det presiseres at dette dokumentet er av generell art og at teksten m tilpasses den enkeltes virksomhet.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.