mandag 17. november 2014

Tapetsere skap


Tapetsere skap

Hvis ikke kommer det til bli bobler i det ferdige resultatet. Tapetsere - steg for steg - 7. Pimp my Ikea-mbel « Ingrids Blogg 21.

Opptur da det viste seg at jeg var veldig dyktig til tapetsere. Du kan eventuelt male eller tapetsere en vegg. MODERNE RETRO : I TV-stuen har Hilde Miho Knutsen tapetsert en. Eventuelt kan du hekle, strikke, sy, lage.


20 ideer til smart oppbevaring

Sot er ikke bare vaske vekk, det lser seg ikke opp med vann. Jeg har nok litt tapetdilla - Aftenposten 7. Hvite, kjedelige skap som gr helt opp til taket?

Omrdet over kokesonen kan enten dempes med en nytral tapet eller tapetseres i en fargesprek tapet som krever oppmerksomhet. Her er det bare boltre seg: Du kan male, tapetsere, legge.

Tevangas teselskap: september 2010


Instagram photos for tag tapetsert Iconosquare Browse all Instagram photos tagged with tapetsert. Herlig gammelt skap skulle i mine malekosters hender. Som vi har malt hvitt og skal tapetsere glasset. Veiledning og rd Trikset er sperre sotet inne fr du maler, slik unngr du sotgjennomslag.

Vurderte ogs tapetsere midt p ogs, som et bilde, men fant ut det blir for mye av. Slik tapetserer du veggen XBO viser deg i denne filmen hvordan du trinn for trinn gr frem for tapetsere en vegg. Mbler kan ogs males hvis du er lei det samme gamle. Her finner du en liste over alle vre verkty som brukes i filmen.

Jeg har nok litt tapetdilla - Aftenposten

Jeg elsker det sorte skapet med drer og vegger i glass fra. Her er 10 inspirasjonstips til tapetsering av mbler. Line Norling har tapetsert sin skapvegg, og hun brukte et tykt magnoliablomstret papirtapet. Jeg har litt lyst til tapetsere inni skapet, men er ikke helt bestemt.


Mtes man av ett blomstrete tapet p veggen og ett annet p skapet. Pass p at tapeten kommer riktig vei i forhold til hvordan skapene er montert.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.